پیشنهاد سردبیر

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت بعدازظهر امروز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه وضعیت مجتبی امانی تحت کنترل است، اعلام کرد که شرایط سفیر ایران حاد نیست و خطری تهدیدش نمی‌کند.

شرایط سفیر ایران در بیروت مساعد است / شایعه نابینا شدن امانی صحت ندارد

قدس آنلاین: در پی جراحات وارده به سفیر ایران در بیروت پس از انفجار روز گذشته پیجرش در لبنانو برخی شایعات در مورد وضعیت سلامت وی، ، سفارت کشورمان در بیروت بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه وضعیت مجتبی امانی تحت کنترل است، اعلام کرد که شرایط سفیر ایران حاد نیست و خطری تهدیدش نمی‌کند.

در پی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، تیمی از هلال‌احمر به سرپرستی دکتر کولیوند به همراه هیأتی از وزارت امور خارجه به بیروت سفر کرد اند.

پیرحسین کولیوند رئیس هلال احمر به همراه چند تن از پزشکان و متخصصان چشم از مجتبی امانی عیادت کرده و او را ویزیت کردند.کولیوند در این باره گفته بود که حال عمومی سفیر ایران خوب و شرایطش پایدار است.همزمان با انتشار خبر مجروح شدن سفیر ایران در بیروت اخباری مبنی بر نابینا شدن وی در فضای مجازی منتشر شد. سفارت ایران در بیروت در همین باره اعلام کرده بود که روند درمان امانی به‌خوبی پیش می‌رود و شایعات منتشر شده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی آقای امانی، عاری از صحت است.

نرگس قدیریان همسر مجتبی امانی نیز امروز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از محبت‌ها و دعاهای هم‌وطنان عزیزم بسیار متشکرم. وزیر محترم امور خارجه با تماس‌ها و تلاش‌های بسیار ارزشمند خود در شرایط سخت پس از این حادثه تلخ تروریستی در کنار ما قرار داشتند. الحمدلله روند درمانی آقای امانی به‌خوبی پیش می‌رود؛ به امید نابودی هر چه سریع‌تر اسرائیل تروریست».

کمیل باقر رایزن فرهنگی سفارت ایران در لبنان ساعتی پیش در شبکه ایکس نوشت: دقایقی قبل از جناب آقا امانی سفیر انقلابی و جهادی کشورمان در لبنان عیادت کردم. الحمدلله حال عمومی‌شان خیلی خوب و روحیه عالی است. تیم پزشکان متخصص ایرانی که برای کمک به مجروحان لبنانی به این کشور سفر کرده‌اند تا زمانی که لازم باشد در کنار کادرهای پزشکی لبنان باقی خواهند ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.